Hensen Polska to firma działająca w obszarze szkoleń
i doradztwa z zakresu kadr, płac, zamówień publicznych, tematyki unijnej oraz zarządzania personelem. Dysponujemy szerokim zespołem specjalistów-praktyków, dzięki którym świadczone przez nas usługi wyróżniają się wysoką jakością, a
każde szkolenie gwarantuje poszerzenie swojej wiedzy i umiejętności.
Szkolenia organizowane przez naszą firmę spełniają
najwyższe standardy jakości. Zatrudniamy wyłącznie renomowanych trenerów, niekwestionowanych ekspertów w danej dziedzinie. Jednocześnie z uwagi na nowoczesną strukturę i niską marżę zawsze oferujemy korzystniejszą cenę od konkurencji.
Specjalnie dla Twojej firmy:
- zorganizujemy szkolenie na każdy temat
- zapewnimy najlepszego eksperta danej dziedziny
- przeszkolimy dowolną liczbę pracowników
- zapewnimy materiały szkoleniowe oraz certyfikaty
Wśród naszych klientów znajdują się zarówno wiodące firmy biznesowe, jak i instytucje publiczne. Podążając za potrzebami rynku, oprócz szkoleń tradycyjnych-otwartych oraz zamkniętych, dostosowanych do konkretnych potrzeb klienta, prowadzimy szkolenia w formie e-learning.
Do prowadzenia szkoleń zapraszamy doświadczonych Ekspertów o uznanym autorytecie w danej dziedzinie.
Naszymi prelegentami są byli i obecni pracownicy:
- Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej
- Ministerstwa Finansów
- Głównego Inspektoratu Pracy
- Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
- Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
- i innych instytucji
Indywidualne podejście do każdego szkolenia, połączone ze szczegółową analizą potrzeb, jest dla nas strategiczne. Wszystkie zlecenia realizujemy przy zachowaniu elastyczności w działaniu, uwzględniając indywidualne potrzeby Klienta. Konsekwentne działania według tych założeń zaprocentowały stale rosnącą grupą lojalnych klientów Naszej Firmy.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej